loading...
شهناز موزیک
تبلیغات
شهناز موزیک بازدید : 5419 1395/01/28 نظرات (0)

دانلود آهنگ نه از آشنایان وفا دیده ام با صدای معین

Download Music Moein Called Na Az Ashenayan Vafa Dideh Am 

 

***

نه از آشنایان وفا دیده ام
نه در باده نوشان صفا دیده ام
زنامردمیها نرنجد دلم
که از چشم خود هم خطا دیده ام

به خاکستر دل نگیرد شرار
من از برق چشمی بلا دیده ام
وفای تو را نازم ای اشک غم
که در دیده عمری تورا دیده ام

نه از آشنایان وفا دیده ام
نه در باده نوشان صفا دیده ام
زنامردمیها نرنجد دلم
که از چشم خود هم خطا دیده ام

طبیبا مکن منعم از جام می
که درد درون را دوا دیده ام
حریم خدا شد چه شبها دلم
که خود را ز عالم جدا دیده ام

از آن رو نریزد سرشکم ز چشم
که در قطره هایش خدا دیده ام
برو صاف شو تا خدابین شوی
ببین من خدا را کجا دیده ام

نه از آشنایان وفا دیده ام
نه در باده نوشان صفا دیده ام
زنامردمیها نرنجد دلم
که از چشم خود هم خطا دیده ام

طبیبا مکن منعم از جام می
که درد درون را دوا دیده ام
حریم خدا شد چه شبها دلم
که خود را ز عالم جدا دیده ام

از آن رو نریزد سرشکم ز چشم
که در قطره هایش خدا دیده ام
برو صاف شو تا خدابین شوی
ببین من خدا را کجا دیده ام

نه از آشنایان وفا دیده ام
نه در باده نوشان صفا دیده ام
زنامردمیها نرنجد دلم
که از چشم خود هم خطا دیده ام 

 

دانلود آهنگ نه از آشنایان وفا دیده ام با صدای معین با کیفیت 128

حجم فایل : 5.75 MB

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 1,642
  • بازدید کلی : 142,650